NOLA IKASTEN DUGU ESKOLAREN BARRUAN? ETA NOLA ESKOLATIK KANPO?
Gure ikaskuntz esperientzia aztertu. teknologia digitalaren papera identifikatu eta bi ereduen ( kanpoko eta barrukoa) konparatu. Zein da teknologia digitalaren papera gaur egungo ikaskuntz prozesuetan?
1. GURE PERTSONAL IKASKUNTZA INGURMENA (Personal Learning Environment-PLE ) .
-1.1.Abiapuntua: Gaitasun digitala. https://www.youtube.com/watch?v=tjC1LOC0r1g
-1.2. Gure historia eskolarra: Noiz, nola, norekin, non...ikasi genuen.
1. Itxi begiak, eta itzuli haurtxarora. Une bat hartu gogoratzeko eskolan izandako esperientziak: lagunak, irakasleak, testu-liburuak, gelako irudiak, zaratak, ohiturak….eta ze teknologiak erabiltzen zenituzten ikasteko? Nola zen generoaren arabera teknologiarekin izan zenuen harremana ( mugak, desberdinatasunak edo abantailak)? Hasi jostailuen azterketa egiten, etxekolanetara pasatu eta bukatu identifikatuz erabiltzen zenituzten teknologiak. Jolasteko ( bideojokoak, etabar...), ikasteko...
2. Gero denborazko lerro bat egin zure oroimenak antolatzen. ( http://hipertextual.com/archivo/2013/10/crear-lineas-de-tiempo-online/)
3. Zer da arreta deitu dizuna ( lagunak, irakasle onak eta txarrak…) zertan oinarritzen zen ikaskuntz prozesuak, nola zen ikasle eta irakasleen arteko komunikazioa… Dena hau jasotzeko idatzi testu bat ( 30 lerrotik gorago) Nahi duena blog pertsonaletan publikatu. Lan pertsonala izango daTalde lana:
Taldekide bakoitzaren denborazko lerroa ikusi eta gero konparaketa bat egin nola, noiz, non eta zerekin ikasten genuenari buruzko gorabeherak komentatzen. 200 hitzeko idazlan bat osatu egin behar duzue zuen esperientzia baloratuz. Eta mapa kontzeptual bat denon artean egin behar duzue landutako ondorioak irudikatzeko. (http://www.aulaplaneta.com/2014/05/21/recursos-tic/seis-herramientas-para-crear-mapas-conceptuales/) Batez ere generoaren arabera aurkitutako mugak, desberdintasunak edo abantailak
-1.3. Gure ikaskuntza pertsonala ingurumena (Personal Learning Environment-PLE)
1. Bideo hau ikusi: Zer dira PLEak? https://www.youtube.com/watch?v=blzYQlj63Cc
2. Zure PLEa osatu tresna hau erabiliz (SYMBALOO: http://www.symbalooedu.es/gratis/
Talde lana: Mapa kontzeptualaren tresnaren bat ( edo Prezi) erabiliz taldeko PLEa osatu. Azpimarratu egin behar duzue kanpoko eta barruko ikaskuntz prozesuak. Adibidez: Ze tresnak erabiltzen dugu eskolatik kanpo? Eta zein Lehen hezkuntzatik Unibertsitatera? Dena den ez ahaztu alderdi kritikoak: gizarte batean gaude, pobrezia dagoela, gosea, langabesia, bretxa digitalak, enpresatako interesak....
II. LEHEN HEZKUNTZAKO IKTEKO TAILERRAK.Taldeetan aukeratu egn behar dugu Lehen Hezkuntzako ikasleekin hainbat aktibitateak montatzea tailerretan.
Gps ( irteerak), publizitatea/kontrapublizitatea, Argazkigintza, Digital storytelling (Narratiba bisualak), Inguru gunearen aldeko ikteak, ipuinak ( herrikoak...), ziberbuling, robotika, komikiak ( ipuin beltzak, ) generoa eta ikt, pobrezia eta ikteak ....
Blogaren erabilera LHezkuntzako gelan:
Gure+gelako+bloga from pagolai
Ipuin Tailerra:
Proiektu bidezko Ikaskuntza Ispasterko Eskola
http://www.sc.ehu.es/topcogoj/artolapurra.pps
Jakintza Ikastolan egindako ipuina:
Lorenzoren burruntzalia from jakintzaikastola6a on Vimeo.
Jakintzan oso lan polita egiten ari gara; jendeak uler dezan denak ez garela berdinak eta zailtasuna duten pertsonei lagundu egin behar zaiela jakiteko:
"Lorentzoren Burruntzalia" erderaz dagoen bideo ipuin bat da; zailtasuna duten pertsonentzako.
Guk hemen, "Jakintzan" bideoa euskarara itzuli dugu, jendeak euskaraz entzun dezan.
Bakoitzak bideoaren argazki edo zati bat hartu eta ordenagailuen programekin euskarara itzuliz .
Norberak argazkian idatzi dituen esaldiak grabatu eta bideoan jarri dugu bakoitzaren ahotsarekin.
Bideoa oso polita geratu da, asko gustatu zaigu lan hau !! Espero dugu zuei ere gustatzea egin dugun lana!!
Zuberbullyng ( Jakintza Ikastolan egindakoa)
http://www.slideshare.net/jakintzaikastola6a/ziberbullyng
Helbide interesgarriak:
No hay comentarios:
Publicar un comentario