Proposamena
1. Aktibitatea
|
RTVE ( 2014). ¿ Qué es el Big Data? http://www.rtve.es/alacarta/videos/telediario/big-data-inteligencia-datos-frente-espionaje-internautas/2246228/ )
|
2. Aktibitatea
|
Bideoa.
|
3. Aktibitatea
|
Irakurketa. Gordillo, F. ( 2014). ¿Qué debe de preocuparte del Big Data?
http://www.teknlife.com/reportaje/que-debe-preocuparte-de-big-data/
|
4. Aktibitatea
|
Bideoa.
Fueyo, A, Fano, S.: Las redes y los datos : una perspectiva
crítica.
https://www.youtube.com/watch?v=sodf4UAHh2s&feature=youtu.be ( últimos 30 minutos).
|
5. Aktibitatea
|
Bisita birtuala.
Centro de Cultura
Contemporánea de Barcelona (2014). La
exposición artística Big Bang Data.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/la-aventura-del-saber/aventura-del-saber-big-bang-data/2822809/)
|
6. Aktibitatea
|
Bideoa.
CCCB ( 2014).Open datos
para el bien común.
http://www.cccb.org/es/video-big_bang_data_open_datos_para_el_bien_comun-46588
|
Aktibitate honetan parte hartzeko galdera orientagarria:
Nola erabiltzen ari gar sare sozialak? Zer dakigu sareekin datorren kontrol eta manipulazioa?
Nola garatu gure gaitasun digitalak baina aldeberan gure teknologiari buruzko kontzientzia kritika handitzen? Nor dago Interneten atzetikan? Ze intersak daude? Nola uler dezakegu Teknoologiak dakarren Promesa digitala? Zer ari dira prometatzen ? Zer da esaten ez dena ? eta ezkutatzen dena? ...Eta guri dena hau zer inportatzen zaigu? Nola lotzen da Big Bang Data proiektua herritartasun digitalarekin?
Talde txikietan konektatu gabeko bizitzari buruz foto-elkarrizketa bat egin behar duzue. Foto-elkarrizketa horretan pena merezi dituzten une, harrreman eta alderdiak adierazi egin behar duzue. Argazki bakoitzak hausnarketa ( idatzita edo grabatua) batekin publikatu. Blogean argazkiak eta hausnarketa idatziak publikatuko dituzue. Zer irabazten dugu edo zer galtzen dugu?
Konektatu gabe bizi gaitezke? Zer, nola, norekin....zer desberdintasunak?Nola irudikatzen zaigu mundua, gizartearen arazoak, generoaren desberdintasuna, pobrezia, errefuxiatuak, munduko gudak...
Intereteko munduarekin lotuta azaltzen dena, eta azaltzen ez dena .... Gure foto-elkarrizketa hau nahiko era irikian planteatu egin behar dugu
Lehengo pausoan taldeki bakoitza bere Foto-elkarrizketa egiten du. Adostu egin behar duzue testu eta argazki esanguratsuak. Eta gero lantalde bakoitzak foto-elkarrizketa elkarrekin egin behar du. Foto-elkarrizketa hori Prezi, Movie maker edo Photostory erabiliz egin dezakezue.
Aktibitate honetan alde batetik paregabeko aukera eskeintzen zaigu hausnartzeko gure pertsonal kokapena hiritartasunaren aurrean, eta beste aldetik ze nolako irakaslea izan nahi dugun, ze konpromezu eta zeren alde gaude prest borrokatzeko. Hiritartasun digitala lotuta dago krontola, manipulazioa, askatasuna...eta abarrekin, eta alderdi hauek irakaslengan dauzkate eraginak oso inportantea da argitzea.
Aktibitate hau proposatzen dizuet helbide honetan azaltzen denaren arabera: (http://josemiguelcorrea.blogspot.com.es/2015/03/21-fotos-antiguas-de-ninos-pasandoselo.html) . Baina zuen eskuetan uzten dizuet aukera bideratzeko.
Irakurketa:
No hay comentarios:
Publicar un comentario